Beheer


Drenth Vastgoed Beheer regelt voor u het beheer van al uw vastgoed, wat bij ons bestaat uit een deel financieel en een deel technisch beheer. Deze twee delen samengevoegd zorgen voor een compleet pakket aan handelingen die het beheer van uw vastgoed veilig en gemakkelijk uit uw handen kan nemen. Zorgeloos uw vastgoed beheren doet u samen met Drenth Vastgoed Beheer!
Het financiële beheer bestaat onder andere uit :
  • Het incasseren van de huurstroom.
  • Het verrekenen en administreren van de voorschotten.
  • Verzenden van huurfacturen.
  • Het bewaken van alle betalingen aan VVE’s, energieleveranciers, telefonie en internet (Ziggo).
  • Gemeentelijke belastingen en heffingen doorberekenen aan uw huurders.
  • Het verzorgen van huurverhogingen en de daarbij behorende administratie en rapportage.
  • Verhuurdersverklaringen opnemen.
  • Jaarrekeningen controleren.
  • Verrichten van betalingen met toestemming van investeerder.
  • Aanmaningen versturen en eventueel gerechtsdeurwaarder inschakelen.
Het technische beheer bestaat onder andere uit :
  • De afhandeling van klachten.
  • Het adviseren en organiseren van het (periodiek) onderhoud.
  • Het oplossen van klachten met betrekking tot het gehuurde (24/7).
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud.
  • Periodieke en benodigde inspecties uitvoeren (stormschade, lekkages e.d).
  • Controle ingediende nota’s.
  • Meterstanden opnemen en doorgeven.
  • Benodigde vergunningen aanvragen.
  • Het in en uitchecken van de huurders en de daarbij behorende rapporten opstellen.
Bel of mail voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.
Share by: